piątek, 31 grudnia 2010

Pierwsza wiadomość od Jennette do Polskich Fanów

Dzisiaj, choć sam w to nie mogę uwierzyć, na skrzynkę wiadomości na Twitter.com (@jennettefansite) wleciała nowa i pierwsza wiadomość o certyfikowanego konta JennetteMcCurdy (@jennettemccurdy). Zaskoczyło mnie to trochę i sądzę, że warto o tym napisać tutaj, bo sama wiadomość jest niezwykłej treści, po przetłumaczeniu "Miłość dla moich wspaniałych fanów w Polsce!". Screen obok, sądzę, że jest to jedyna i mniemy nadzieje, że nie ostatnia wiadomość jaką Jennette wysyła dla nas. Była to chyba odpowiedź na życzenia Noworoczne jakie jej przesłałem. Dla nas ważne jest to, że zostaliśmy zauważeni i docenieni, bo przecież wysłanie prywatnej wiadomości wymaga trochę wysiłku?

7 komentarzy:

  1. O Matko Boska! Gratulacje! Jest to naprawdę wielki zaszczyt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale podnieta... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks for comment my blog! Your blog is amazing! love this!

    OdpowiedzUsuń
  4. społecznosc... bardzo jestem z tego zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że się nie przedstawiacie bo jednego już bym potyrał. No i koleżanka z McCurdians.com się odezwała :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja miałam kiedyś dm'a na twit od keke palmer...
    szczęściarze :D

    OdpowiedzUsuń