poniedziałek, 27 grudnia 2010

Rozmowa telefoniczna Jennette z TB i BOP

2010 rok był rokiem szalonym dla Jennette. Nakręciła ona dwa nowe epizody iCarly, wystąpiła na planie Fred: The Movie i odniosła wielki sukces muzyczny za sprawą swojego nowego albumu, przy czym pojawiają się z jej strony kolejne zapowiedzi na nowe piosenki. Za sprawą dziennikarki z Tiger Beat i BOP, niejakiej Maggie dowiemy się czegoś więcej o mienionym roku i tym co przyniesie następny.

Maggie: Jakie sią Twoje Plany na rok 2011?
Jennette: Mieniony rok był niesamowity pod wieloma względami. W 2011 roku zdecydowanie będę postępować tak samo jak w roku poprzednim. Przede wszystkim życzę sobie dużo ciężkiej pracy, doskonałej strategii i niesamowitych planów do działań, jakich wykonuje.

Maggie: Wiem, że kochasz łyżwiarstwo, czy nadal znajdujesz na to czas?
Jennette: Nie robiłam tego od roku i zaczyna mi tego naprawdę brakować, ponieważ gdy zaczynam jeździć na łyżwach zapominam o sprawach i problemach życia codziennego. Łyżwiarstwo wymaga pełnego skupienia i dzięki temu, że skupiam się na łyżwach nie myślę o problemach.

Maggie: Zrobiłaś ostatnio coś bardzo szalonego.
Jennette: Trzymam się zawsze z moją grupą. Wtedy byłam naprawdę sama. Uciekłam im do samolotu i zadałam sobie poważne pytanie czy oni wsiadali również czy szukają mnie na lotnisku. Potem zdałam sobie sprawę z tego, że już po mnie!

Maggie: Rozmowy z tobą są zawsze takie zabawne. Dziękuję bardzo i życzę wspaniałego roku.
Jennette: Dzięki! Do usłyszenia.

1 komentarz: