niedziela, 2 stycznia 2011

Jennette zaśpiewa z... Mirandą Cosgrove!

Już wiadomo na 100%, w kolejnym albumie Mirandy Cosgrove zaśpiewa Jennette McCurdy. Oto Track lista nowych piosenek w Albumie. Z ciekawostek nalerzy też wymienić, że Miranda zaśpiewa również z Kesha'ą!


01. Turn It Up (Feat. Rivers Cuomo)
02. Crazy Dancing
03. Sparks Fly
04. Charlie (Acoustic)
05. Brand New You (Acoustic)
06. Kissin ‘U (Acoustic)
07. Daydream (Manhattan Click UHF Remix)
08. There Will Be Tears (Hey You – Armand Van Helden Remix)
09. Beautiful Mess (Kaskade Remix)
10. Shakespeare (Jason Nevins Club Remix)
11. Disgusting (POP MashUp Remix) (Feat. Ke $ ha)
12. What Are You Waiting For? (2nd Version)
13. Lovestruck (Feat. Jennete McCurdy)
14. About You Now (Groove Police Club Mix)
15. Stay My Baby / Leave It All To Me (Remix MashUp POP)
16. Thank You (An Message To Fans)

13 komentarzy:

  1. Ale czad! Posłucham najpierw piosenek i kupię płytę! Genialnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak uważam i postąpię tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja kupie se na Amazonie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ty myślisz, że my kogo wspieramy jak nie Amazona? Jeżeli byłby iTunes wspierany w Polsce to na pewno tam byśmy odsyłali zainteresowanych.

    OdpowiedzUsuń
  5. będzie niesamowicie, obie moje ulubienice zaśpiewają razem!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przykro mi, że nie mogę już pisać na tej stronie. Czemu? Wiem, że nie pisałam, ale wyjaśniłam to, napisałam teraz w e-mailu.

    OdpowiedzUsuń
  7. dlugo nie widziałem wpisów kolerzanki powyżej, administracja nie morze tego tolerować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kim jesteś, że za nas decydujesz? Dostęp do Anonimów ma swoje wady i zalety z jednej strony więcej komentarzy a z drugiej nieprzyjemne komentarze. Jeżeli nas czytasz często to czemu nie sprezentujesz sobie stałego Nica? Carly wróci tylko jak się upora ze swoim problemem... :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Mirandę i Jennette! ;) Pozdro dla fanów JB(Jonas Brothers)!!! !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpadnijcie proszę na moją stronkę. http://ianea.blogspot.com.htm Mam nadzieję,że napiszecie mi komentarz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. KOCHAM Jennette i UWIELBIAM Mirandę ,dlatego ciesze się ,że dziewczyny razem zaśpiewają. Po za tym chętnie posłuchałabym Jennette w innym brzmieniu niż country

    OdpowiedzUsuń
  12. suchajcie bo jesten fanką JENNETTE MCCURDY i może wiecie gdzie moge kupic jej nowa płyte? jak tak to proszę powiedz.

    OdpowiedzUsuń