sobota, 13 listopada 2010

Wywiad dla CMTH - tłumaczenie!

Przetłumaczyłam wywiad dla Country Music Treehouse. Za błędy przepraszam! :-)
Country Music Treehouse: Jak długo interesujesz się muzyką country?
Jennette McCurdy: Tak dawno wstecz, jak pamiętam. Zawsze kochałam słowa i wiadomości piosenek country.
CMTH: Kim są Twoi inspiracje muzyczni?
JM: Keith Urban, Shania Twain, Carole King, Hall & Oates, Lee Ann
Womack, Trisha Yearwood, i ton więcej. Czerpię inspirację z każdej dobrej piosenki, którą słyszę.
CMTH: Jak to jest, aby zrównoważyć karierę aktorską, iCarly, z nową
karierą, muzyką country?
JM: Zawsze utożsamiają to jak rodzina równowagi rodziców i pracy. Jakoś się mi udaje!
CMTH: Kto jest jednym artystą, z którym lubisz pracować?
JM: Country-mądry, na pewno Keith Urban, bo jest niesamowity pod
każdym względem, kształtu i formy. A inaczej, mam dziwną obsesję na
punkcie Barenaked Ladies. Kocham ich ironię, filozoficzną komedię, ich
rytmiczne umieszczenie słowa i twórczej melodii. Jak na ironię, Ed
Robertson (wokalista) powiedział w wywiadach, że dorastał słuchając
muzyki country przede wszystkim!
CMTH: Wystąpiłaś ostatnio w "Fred: The Movie" Co najbardziej lubisz na temat pracy z Lucasem i innymi aktorami?
JM: Lucas jest jednym z moich najlepszych przyjaciół, więc okazja z nim
pracować na własny film był jak dreszczyk emocji i przyjemność dla mnie. Miałam zabawę z nim na planie każdego dnia! Oboje się lubimy.
CMTH: Opowiedz nam o swoim nowym singlu, "Not That Far Away".
JM: Miałam dużo zabawy pisaniem "Not That Far Away" z Blair Daly i
Rachel Proctor. Siedzieliśmy w piwnicy wokół Blaira i jak wspomniałam,
choć kocham tworzyć muzykę country, to kariera ciągle trzyma się z dala
od rodziny. Myślałam, że to wspaniale mieć piosenkę, która była jakby
symbolem tego.
CMTH: Jak było filmować film i pracować z Romanem White?
JM: Nakręciliśmy film w Watertown, Tennessee, małym miasteczku z
charakterem. Roman był niesamowity - to jest zabawny facet, bardzo
bystry, ale ma również bardzo profesjonalne i pomocne podejście dla
wszystkich wokół.

2 komentarze:

  1. Jak się Wam podoba wywiad? Bo mi bardzo, wszystkie wywiady Jenn są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się spisujesz uwielbiam je czytać! Do tej pory sam tłumaczyłem ale widzę, że ty tłumaczysz na lepszym poziomie ode mnie. POZDRO

    OdpowiedzUsuń