środa, 10 listopada 2010

Nowy wywiad - tłumaczenie!

Niedawno zostałem awansowany z głębi sali[...]. Jako nowy blogger, to moja praca, aby na całym świecie internetowcy byli na bieżąco ze wszystkimi nowinkami w ziemi dcp. I również dostałem się do rozmowy z tłumem gwiazd i znanymi postaciami, które poruszają się za pośrednictwem naszego biura. Na moje pierwsze zadanie, mam usiąść z gwiazdą iCarly, Jennette McCurdy.

Luke: Masz już wielu programów telewizyjnych na swoje imię. Jaki jest kolejny rodzaj projektu, który chcesz podjąć?

JM: Tak naprawdę nie mam preferencji między komedią, czy dramatem, tak długo jak to jest interesujące. I jak dziwne rzeczy, zbyt, projekty, które są unikalne. A jeśli chodzi o komedię, staram się robić suchy humor.

Luke: Gdybyś mógła współpracować z każdym muzycznym artystą, kto to byłby?

JM: [Bez wahania] Barenaked Ladies!

W tej chwili Jennette skacze i zaczyna śpiewać "jeden tydzień" od klasycznego Barenaked Ladies '1998 Stunt album. Po kilku minutach nasz wywiad koontynujemy.

JM: Tak, tak, Barenaked Ladies.

Luke: Fantastycznie. Jeśli istnieje taka rzecz jak poprawną odpowiedź, że jest. Tak więc, oprócz BNL, kto Cię inspiruje muzycznie?

JM: Keith Urban, Lady Antebellum, LeAnn Rimes. Wiele piosenkarek i kompozytorów z lat 70. Uwielbiam też rock z lat '90. Szczególnie Weezer.

Luke: Early Weezer, czy Weezer później?

JM: [zastanawia się przez chwilę] No, Pinkerton jest ich najlepszym albumem. Wierzę jednak w byciu wiernym fanem, więc lubię wszystkie ich rzeczy.

Luke: Jesteś zaangażowana w wiele pracy charytatywnej. Co Cię motywuje w filantropii?


JM: Dostałam wiele rzeczy, więc to mnie motywuje, abym oddawała je z powrotem. Tak jak przyczyniając się do przyczyn, aby pomóc w badaniach nad rakiem. To coś, co dotyka każdego.


Następny wywiad, przetłumaczony przeze mnie. Pojawiło się kilka zdań, których nie umiałam przetłumaczyć, więc zrobiłam z nich zupełnie coś innego (ale można to zrozumieć :D). Za błędy przepraszam, zapraszam do czytania. :)

2 komentarze: