poniedziałek, 29 listopada 2010

Pierwszy wpis na tumblr.com

Kilka dni temu Jennette założyła swojego bloga na stronie tumblr.com. Zdecydowałam, że będę tłumaczyć jej posty, co wy na to? ;) Za błędy/braki, sory, ale czasami niewiem jak coś przetłumaczyć. :D Więc na początek post 1.
Zapraszamy do Jumpin Gigawatts....
Blog dla humanoidów i podobnych mitycznych stworów.
Gnanie, pędzenie, pośpiech, spacer, belki deski rozdzielczej, rasa, lub galop przeglądasz w tym blogu w wolnym czasie. Cokolwiek łaskocze Cię. W każdym razie, to był pierwszy post na blogu Jumpin Gigawatts. Obiecuję, że przyszłe wpisy będą bardziej ekscytujące
Niech Moc będzie z tobą,
JM
"ING"
słuchanie muzyki: "Elf's Lament" - Barenaked Ladies
degustacja: resztki z Dnia Dziękczynienia
oglądanie: Harry Potter i Insygnia Śmierci, część 1
czytanie: Jak żyć bezpiecznie w fikcyjnym świecie
ubranie: szary z kapturem GAP (tak mam to, więc mogłam udawać, że jestem tak mądra jak Mark Zuckerberg i tak, cytuję: Social Network to dużo, jeśli mam na sobie to).
wyjazd: Arclight teatr ("gdzie miłośnicy filmów należą")
PRZEPRASZAM ZA TE DZIWNE ZDANIA, ALE NAPRAWDĘ NIE UMIEM TEGO DOSŁOWNIE PRZETŁUMACZYĆ NA POLSKI! MAM NADZIEJĘ, ŻE CHOCIAŻ COŚ Z TEGO KAPUJECIE! ;)

4 komentarze:

  1. No pewnie tekst jest przetłumaczoe w miarę, dobrze. Macie w końcu FanPage'a na Facebooku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze jest napisane, walałabym aby chociaż tak tłumaczone były wpisy niż wogule

    OdpowiedzUsuń
  3. podaj jej adres na tumblr.com

    OdpowiedzUsuń