niedziela, 3 kwietnia 2011

Kids Choice Awards 2011

Wczoraj, 2 kwietnia w Los Angeles odbyła się gala Kids Choice Awards 2011. Mam zaszczyt ogłosić, ze Jennette wygrała kategorię Favorite TV Sidekick oraz iCarly wygrało kategorię Favorite TV Show! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu, gdyż Jennette zasłużyła na tą nagrodę, a to wszystko dzięki nam, fanom, bo głosowaliśmy na nią. Jestem z nas dumna, ze udało nam się zdobyć tą nagrodę dla Jenn! :) A oto kilka zdjęć z pomarańczowego dywanu.



Chciałam tylko dodać, ze jak zwykle Jennette wyglądała olśniewająco, bardzo podoba mi się jej kreacja :)

3 komentarze:

  1. Super,ale kiedy będzie w polsce kid choice awards?Chyba 4 kwietnia,ale nie jestem pewna.. Powiedzcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze na każdym publicznym występie wygląda wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  3. ona jest najładniejszą aktorką jakom znam i najlepszą moim zdaniem należała jej sie ta nagroda

    OdpowiedzUsuń