wtorek, 12 kwietnia 2011

iCarly - iOMG relacja z odcinka


Cześć wszystkim którzy przeglądają stronę. Postanowiłem napisać krótką relację z najnowszego odcinka iCarly- iOMG. Więc wczoraj oglądałem odcinek niby 22 min. ale normalnie miałem oczy jak 5 zł. Na początku odcinka niby nic takiego nadzwyczajnego się nie dzieje bo ekipa iCarly pozyskała nowego pomocnika Freddiego Brada. Następnie przygotowują się do naukowego projektu i Sam ku zdziwieniu wszystkich wyraża chęć pomocy w projekcie Freddiego i Brada. Projekty są dość skomplikowane ale dwie ekipy iCarly (Freddie, Brad i Sam - Carly, Gibby i Spencer) dają sobie radę. Projekt Freddiego opierał się na rozpoznawaniu uczuć drugiego człowieka z użyciem zaawansowanej technologii a projekt Carly opiera się na sprawdzaniu bodźców drugiego człowieka zamkniętego w pudle. Freddie przeprowadził test na Sam i ku jego zdziwieniu wynik wyszedł "In Love" . I teraz narzuca się w kim Sam jest zakochana. Tego wam jednak nie zdradzę aby nie zepsuć odcinka :D Dzięki za uwagę mam nadzieje że trochę przybliżyłem wam ten odcinek :D

18 komentarzy:

  1. Gdzie co jak i kiedy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam kocha Freddiego . oglądałam to !

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam, ale szkoda, że tak dziwnie się skończyło i się nie wyjaśniło, ale ogólnie odcinek spoko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimskey wie tylko nie powie zainteresowany odprowadzam do twitter.com/kimskey :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten odcinek specjalnie nie został puszczony do koń ca ponieważ w 5 sezonie 2 odcinek nazywa się Sam & Freddie are love

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie oglądałeś ten odcinek bo ja też chciałabym go zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można obejrzeć ten odcinek ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będzie polski odc ? IOMG bo strasznie lubie Fredzia i Sami ;)

    Jak ten odc. się nazywał

    Który sezon , odc i nazwa muszę go oglądnąć.
    Kiedy pójdzie u nas w polsce ?>

    OdpowiedzUsuń
  9. To troszkę dziwne , bo Sam zawsze tak traktowała Fredzia jak rzecz a nie jak człowieka , biła go i obrażała ... a tu nagle się zakochała ? Dziwne ... ale fajne . !

    Sam&Fredziu

    ;)
    Musze to oglądnąć !

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdzie oglądaliście ten odcinek??????/ Pliss odpowiedzcie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie.Kontynuacją tego odcinka jest "i lost my mind" z 4 sezonu.A tak poza tym,kto wie gdzie można oglądnąć odcinek "i lost my mind"?

    OdpowiedzUsuń
  12. Na jakiej stronie internetowej mozna oglądać całe odcinki iCarly po polsku?????

    OdpowiedzUsuń
  13. OK powyższy komentarz jest juz nie aktualny ponieważ znalazłam strone gdzie są wszystkie odcinki iCarly !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka to strona? I już nie mogę się doczekać kiedy będą odcinki z 4 sezonu "iCarly" w Polsce w tym "iOMG i "iLost my mind" :) Bo na razie były tylko 2 :( Ale chyba będzie trzeba trochę poczekać bo "iLost my mind" dopiero jutro będzie miał premierę w Ameryce

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super , właśnie czytałam historię iCarly na 20 stron i muszę obejrzeć te odcinki.!<33 ; )
    Poza tym to jest najfajniejsza strona o Jennette ;) Dziękuje . ; **

    OdpowiedzUsuń
  16. iOMG z tego co wiem będzie w Polsce w 2012 roku, bo sprawdzałam na wikipedii... Już nie mogę się doczekać:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja oglądałam też cały 5 sezon który został już wyemitowany w ameryce

    OdpowiedzUsuń