piątek, 18 marca 2011

Nowy wywiad!

Mam dla Was dzisiaj wywiad z Jennette, który przetlumczyłam. Opowiada w nim o swoim filmie Best Player, o swojej postaci, którą tam gra, coś o serwisie Twitter i wiadomość dla swoich fanów. Zapraszam do czytania :)

Q: Jakie są niektóre z Twoich ostatnich projektów, nad którymi już pracujesz?
J.M.: Cóż mam premierę mojego nowego filmu o nazwie Best Player i który ukaże się 12 marca. Również robię krajową trasę centrum handlowych w marcu i kwietniu, by promować mój nowy singiel "Generation Love" i trasa nazywa się Generation Love Tour.

Q: Co możesz nam powiedzieć o Best Player oraz o swojej postaci?
A. Best Player jest to film o dwóch zapalonych graczach, którzy są zasysani do tej gry o nazwie Black Hole i oboje chcą być najlepszym w tym i dążą do tego, zdają sobie sprawę, że jest to tak samo opłacalne i spełniające, w realnej rzeczywistości. Moja bohaterka jest jednym z graczy, nazywa się Chris Saunders i jest nieśmiała, niezręczna, odmiencem, dziewczyna, która czuje się pewna siebie i tylko ona wie jak należy i kiedy grać.

Q. Co sprawiło, że chcesz być częścią tego projektu?
A. Kiedy po raz pierwszy dostałam skrypt przed wyzwaniem, przeczytałam, że Chris Saunders, która jest moją postacią, to było bardzo ekscytujące dla mnie, ponieważ sposób, w który została stworzona miała coś wspólnego z Sam i niektóre rzeczy naprawdę nie takie wszystkie jak Sam. Ponadto wiedziałam, że Jerry Trainor z "iCarly" miał być częścią projektu, jak również i możliwość pracy z nim zachęciła mnie, bo kocham z nim pracować.

Q. Czy masz swoje ulubione gry?
A. Gry wideo są nieuniknione w moim domu. Myślę, że każdy posiada system gier wideo, że grało się w nie niewiem jak długo. To znaczy mamy Nintendo 64, Sega, Sega Dreamcast, Game Cube, PlayStation 3, Xbox, Xbox 360, Nintendo Wii, i mogę iść dalej.

Q. Jakie było wyzwanie na temat roli?
A. Jak wspomniałam, sposób napisania mojej postaci był tak podobny do Sam, ale jeszcze coś innego w jej opisie, jej zachowanie, więc znalezienie równowagi pomiędzy tą postacią, a Sam, które posiadają zupełnie inne cechy, to było wyzwaniem.

Pyt. Masz wielki komediowy czas, jest to coś znalazłaś co przyszło naturalnie czy studiowałaś to lub szlifowałaś to?
A. Dziękuję! Zawsze podobało mi się to z czego ludzie się śmieją. Po prostu to rośnie, gdy chciałabym coś powiedzieć i ludzie śmieją się, jestem bardzo podekscytowana i chciałbym zwrócić uwagę na to, co powiedziałam i spróbować zapamiętać, ponieważ chcę, aby ludzie znów się śmieli. Zawsze lubiłam rozmieszać ludzi.

Pyt.: Czy masz naprawdę pamiętny moment od filmowania?
A. Myślę, że najbardziej pamiętnym momentem będzie finał filmu, kiedy wszyscy braliśmy udział w tym wielkim turnieju gry, ponieważ każdy oddał się na planie tego dnia. Mieliśmy ogromne załogi i aparaty latające wszędzie i dźwigi i wózki. Mieliśmy sporo graczy w tle, jak również było wtedy naprawdę wiele zwiększonej energii w tamtym dniu.

Q. Dlaczego uważasz, że widzowie będą chcieli poświęcić trochę czasu, aby zapoznać się z filmem?
A. Udało mi się zobaczyć pokaz kilka tygodni temu i jest tak sympatyczny i ujmujący w miejscach, ale to jest tak zabawne w całym, a wiadomości są naprawdę istotne i wielkie. Myślę, że rodzice docenią, że ich dzieci to oglądają i dzieciaki pokochają to.

Q. Jesteś częścią serwisu społecznościowego Twitter, dlaczego jest to ważne dla Ciebie, aby skontaktować się z fanami w ten sposób?
A. Bepośredniość - myślę, że Twitter. Powiem coś i od razu ludzie mogą reagować i zobaczyć go na swoich telefonach. To jest doskonała platforma, na której jestem w kontakcie z fanami, i to naprawdę ciekawa rzecz do zrobienia.

Q. Co chciałabyś powiedzieć swoim fanom i kibicom?
A. Jak zawsze skorzystam z okazji i podziękuję, nie mogę powiedzieć, że to wystarczy. Robię to co kocham, bo inni ludzie dają swój czas i wysiłki i energię, naprawdę to doceniam, że pozwolili mi robić to, co kocham.

Wywiad się mi podoba, najsłodsza odpowiedź Jennette byla na ostatnie pytanie :) Co sądzicie? (Wywiad został przeprowadzony przed premierą filmu "Best Player", czyli przed 12 marca).

3 komentarze:

  1. Kocham tą blogerkę po prostu! Reszta powinna brać z niej przykład ten NiceZaki i Nathan :D świetny i pewnie wyczerpujący wpis, i na dodatek milo się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw, dziękuję za tak słodki komentarz! :) Miło mi słyszeć, że "ktoś mnie kocha" :D Tak, trochę się nad tym napracowałam, ale i tak warto, gdyż robie to dla wszytkich fanów Jennette :) Jeszcze raz dziękuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę co my tu mamy? Mnie nie kochacie? :( też dużo pracuje... nie mniej jednak powiem, że dobrze się czyta taki długi artykuł/wywiad o Jennette. Oby tak dalej i ciesze się, że ktoś naszą ekipę dostrzega...

    OdpowiedzUsuń