wtorek, 12 października 2010

iCarly: Seddie vs Creddie?

Już w listopadzie na Nickelodeon USA zostanie wyemitowany nowy iCarly Movie: iStart a Fan War!W internecie pojawiło się już promo odcinka, w którym najważniejszym pytaniem jest: Seddie czy Creddie? W odcinku tym gościem specjalnym będzie Jack Black, z którym Miranda Cosgrove (Carly) się już kiedyś spotkała na planie filmu "Szkoła Rocka".
Promo odcinka:
OMG! To będzie mój ulubiony odcinek iCarly! ;D Którą parę wolicie? Seddie? A może Creddie? Ja uwielbiam Jennette bardziej od Mirandy, ale jestem wielką fanką Creddie. Po prostu uważam, że Miranda i Nathan wyglądają razem słodko :)

12 komentarzy:

  1. Seddie!
    Kiedy polska premiera?

    OdpowiedzUsuń
  2. seddie żądzi! creddie do siebie niepasują...zresztą carly nigdy nie chciała chdzić z fredim ale jak sam coś poczuła to ona też !to sztuczne jestem za seddie bo lepiej razem wyglądają,i pierwsi zaczęli coś do sb czuć!

    OdpowiedzUsuń
  3. wie ktoś może czy w realu któraśz tych par również istnieje i która ?

    OdpowiedzUsuń
  4. CREDDIE myślę że Carly i Freddie pasują do siebie a przeciesz Carly i Freddie byli razem w jednym odcinku on i ona się kochali i tak dalej jest

    OdpowiedzUsuń
  5. Seddie !!! http://www.youtube.com/watch?v=HDidUfmNlqo&feature=related Oni są razem tacy słodcy ;) Wole sam od carly od 1 odcinka chciałam żeby sam i freddi byli razem

    OdpowiedzUsuń
  6. Seddie!!!
    O wiele lepiej wyglądają razem niż Carly z Freddiem.
    Są 1#!

    OdpowiedzUsuń
  7. Creddie ! Moim zdaniem Sam odbija swojej przyjaciółce carly chłopaka a to jest nieładne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Creddie oczywiście. Marze o tym aby był jeszcze jakiś odcinek o nich. Od razu widać ko do kogo lepiej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wejdźcie na stronę iCarly.com i tam wszystko jest wyjaśnione-czy seddie czy creddie. Ja tam szczerze wole SEDDIE na 100% :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Creddie!!!!
    Seddie nie bo Sam i Freddie nie kochali się tylko byli sobą zauroczeni i wydawało im że się kochają

    OdpowiedzUsuń
  11. SEDDIE! SEDDIE! I JESZCZE RAZ SEDDIE! Dowodem na to, że jest to prawda są odcinki z piątego sezonu!!! A szósty się zaczął w tą sobotę w USA! Mam nadzieję, że teraz zauważyliście, że Creddie już nieisnieje, a Seddie to rzeczywisty świat!

    OdpowiedzUsuń
  12. Seddie najlepsze! Nienawidze carly. Kocham sam i freddiego. Saddie to prawdziwy przykład prawdziwej miłości. W odc. Kocham cię. Freedie powiedział sam gdy wychodziła z windy Kocham cię a sam mu powiedziała JaTeżCięKocham. A w serialu Sam&Cat w odc.Skok przez tuńczyka sampoeiedziała do sam że freddie jest jedynym facetem którego kochała a jak sam miala skakać na motorze przez basen z drapierznymi tunczykami freddie nie chciał na to lat rzeć a Robbie pyta sie go dlaczego a freddi tak: BO Ja Ko...Bardzo lubie sam nie chciał sie mu przyznac ze ja kocha a gdy freddi wpadl do basenh z robbiem sam uratowala freddiego a robiego nie i to jest millosc.

    OdpowiedzUsuń